Autor |
Wiadomość
|
Wolverines
|
Wysłany: Pią 22:21, 23 Lis 2007 Temat postu: Jak grać aby P®zeżyć |
|
|
Bot
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Krakow
|
Co zrobić żeby być skutecznym:
1) CELOWANIE
a) Oczywiście jak najbliżej głowy. Im szybciej ofiara padnie, tym mniej zaszkodzi Tobie i drużynie.
b) Znaj skuteczną odległość rażenia każdej broni (ciężko trafić kogoś nawet z DE jeżeli jest za daleko, bo nabój nie leci idealnie prosto)
c) Pamiętaj gdzie jest miejsce celownika na ekranie gdy musisz walczyć na bliską odległość snajperką i strzelaj "na czuja" (w trybie celowania gorzej się poruszasz, masz ograniczone pole widzenia i reakcje nie są tak dokładne, gdyż celownik porusza się wolniej w tym trybie)
c') Do snajperki zawsze dokup przynajmniej DE!
2) PORUSZANIE SIĘ
a) Chodzenie "na boki" + myszka - OCZYWISTE
b) Czułość myszy ustaw na możliwie jak najwyższym poziomie (ja korzystam z 7.00 ale już myślę o zmianie na 8 lub 9) Pozwoli to małym ruchem nadgarstka obrót o 180 stopni i szybką reakcję na atak z tyłu lub z góry.
c) Klawisze ustaw tak jak Ci wygodnie ale pamiętaj, że będziesz korzystał z min. 8 klawiszy więc nie mogą być za daleko od siebie na klawiaturze.
d) Podczas walki nie idż tylko w jedną stronę. Zmieniaj kierunki. Im bardziej chaotycznie tym lepiej!
e) Pamiętaj by być zawsze zwróconym równolegle do przeciwnika.
f) W pojedynku "twarzą w twarz" ze snajperem nie bój się co jakiś czas kucnąć gdyż (jeśli myśli o szybkim załatwieniu Ciebie to będzie walił w głowę a tu nagle pudło )
g) Po to na planszy są przewrócone stoły, pudła, latarnie, załomy w murach, małe nisze itp. żeby SIĘ ZA NIMI/W NICH CHOWAĆ! Taka latarnia czy słup to jak dodatkowy pancerz! Chodzisz na boki i strzelasz gdy BĘDZIESZ MIAŁ TYPA NA CELOWNIKU. NIE WAL PO SŁUPIE/LATARNI!!! Szkoda czasu na przeładowanie!
3) STRZELANIE
a) Z bliska możesz walić ile wlezie!
b) Z daleka (ale z bliska też!) najlepiej seriami ale nie standardowymi (np. tryb 3-strzałowy itp.) tylko sam je wyczuj. Zmniejszy to niedogodność zniżania celownika z powodu odrzutu (AK47 i M4A1 w szczególności) i zwiększy precyzję oraz zmniejszy amunicjożerność karabinków! Poza tym nie ma nic przyjemniejszego niż 15 naboi w magazynku gdy przeciwnik już wszystko wywalił i przeładowuje!
4) GRANATY
a) Ćwicz "na sucho". Zobacz jak granat się zachowuje w locie, jak się odbija rzucony pod różnymi kątami w ścianę, sufit i inne.
b) Gdy przeciwnik znajduje się na moście/gzymsie itp. nie zawsze rzucaj granat aby tam został, bo wystarczy że zeskoczy i lipa... Często rzucenie granatu w KIERUNKU przeciwnika wywoła w nim reakcję obronną. Gdy więc odbije się od ściany to poleci za nim gdy tamten już zeskoczył i frag dla Ciebie [np. na Rapidzie w bazie terrorystów]
c) Zabaw się z przeciwnikiem w "zaganie owiec do zagrody" tzn. rzuć granat za/w przeciwnika/ów i ogniem ciągłym ZMUŚ do wejścia na granat lub utrzymuj w jego polu rażenia. Pamiętaj, że wtedy ma dwa zagrożenia - Ciebie i granat
d) Wnerwiają Cię snajperzy? Od czego jest granat dymny! Rzuć go w połowie drogi między Tobą a snajperem i poczekaj aż nadymi. (sprawdza się np. na Rapidzie na wąskim moście między bazami. Przeciwnik najczęściej zmieni na karabin i będzie walił bez sensu w dym licząc, że tam Jesteś a Ty czekasz aż będzie przeładowywał i wchodzisz (lub nie - element dezorientacji - i zachodzisz z innej strony)
e) Granat oslepiający - nie daj się oślepić przez własny! Pamiętaj, że ma on pole nieskończone (z tym, że im dalej tym krócej działa ślepota) A jak się przed nim bronić gdy nie ma się za czym schować? Możesz odwrócić się zanim wybuchnie i "morda w ścianę" - działa krócej.
f) Odłamkowy - używaj w ciasnych pomieszczeniach. Pamiętaj, że dopóki odłamek jest w ruchu to zadaje obrażenia! Nie wchodź na odłamek jeżeli jeszcze się rusza/leci!
To na razie tyle...
Pewnie do wielu z tych rzeczy doszliście już dawno sami ale może znajdziecie tu też "coś nowego"...
Jeżeli ktoś może coś dodać to bardzo proszę, bo człowiek uczy się całe życie!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
BaRnEj
|
Wysłany: Pią 22:23, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Cipcia klanowa :*
Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: KaToWiCe
|
hah,fajny poradnik:D czytałem na forum DoA w ktorym byles xD:P pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wolverines
|
Wysłany: Pią 22:28, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Bot
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Krakow
|
Dzieki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macoz
|
Wysłany: Pią 23:09, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
"f) W pojedynku "twarzą w twarz" ze snajperem nie bój się co jakiś czas kucnąć gdyż (jeśli myśli o szybkim załatwieniu Ciebie to będzie walił w głowę a tu nagle pudło )"
tu nie chodzi o to ze ktos trafi czy nie trafi, ale jak sie kuca to zajebiscie ciezko trafic headshot, zwykle leci Leg ewentualnie Body.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Neo
|
Wysłany: Pią 23:51, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Total killer
Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Kraków
|
Amunicjożerność... podoba mi się... ^^^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macoz
|
Wysłany: Pią 23:58, 23 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/3
|
koniec tego dobrego, pomniejszam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MaDafaKa
|
Wysłany: Sob 0:20, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Cipcia klanowa :*
Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 1053
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białogard
|
hmmm macoz do tego co napisales...mozna przy tym lekko odskoczyc na bok zeby przy ewentualnym strzale z msg( rozpatruje przypadek nobka walącego tylko body)nie dostac banki bo gdy sie schylisz masz leb na wysokosci body.To samo tyczy sie knife;/ nie radze sie schylac przy scyzorykach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adodin
|
Wysłany: Sob 9:08, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Administrator
Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 2204
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Białystok
|
skacz to masz leg na wysokoście Heada
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wolverines
|
Wysłany: Sob 16:06, 24 Lis 2007 Temat postu: |
|
|
Bot
Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/3 Skąd: Krakow
|
Hehe a co zle czasem jest wtedy head ale szczegol...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|