Forum -|DDF|- Strona Główna  Forum -|DDF|- Strona Główna  
  -|DDF|-
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy  Galerie  Galerie
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 
Forum -|DDF|- Strona Główna->Pomoc Techniczna->Jak grać aby P®zeżyć

To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Jak grać aby P&reg;zeżyć <-Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat->
Autor Wiadomość
Wolverines
PostWysłany: Pią 22:21, 23 Lis 2007 Temat postu: Jak grać aby P&reg;zeżyć


Bot

Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Krakow

Co zrobić żeby być skutecznym:

1) CELOWANIE

a) Oczywiście jak najbliżej głowy. Im szybciej ofiara padnie, tym mniej zaszkodzi Tobie i drużynie.

b) Znaj skuteczną odległość rażenia każdej broni (ciężko trafić kogoś nawet z DE jeżeli jest za daleko, bo nabój nie leci idealnie prosto)

c) Pamiętaj gdzie jest miejsce celownika na ekranie gdy musisz walczyć na bliską odległość snajperką i strzelaj "na czuja" (w trybie celowania gorzej się poruszasz, masz ograniczone pole widzenia i reakcje nie są tak dokładne, gdyż celownik porusza się wolniej w tym trybie)

c') Do snajperki zawsze dokup przynajmniej DE!

2) PORUSZANIE SIĘ

a) Chodzenie "na boki" + myszka - OCZYWISTE

b) Czułość myszy ustaw na możliwie jak najwyższym poziomie (ja korzystam z 7.00 ale już myślę o zmianie na 8 lub 9) Pozwoli to małym ruchem nadgarstka obrót o 180 stopni i szybką reakcję na atak z tyłu lub z góry.

c) Klawisze ustaw tak jak Ci wygodnie ale pamiętaj, że będziesz korzystał z min. 8 klawiszy więc nie mogą być za daleko od siebie na klawiaturze.

d) Podczas walki nie idż tylko w jedną stronę. Zmieniaj kierunki. Im bardziej chaotycznie tym lepiej!

e) Pamiętaj by być zawsze zwróconym równolegle do przeciwnika.

f) W pojedynku "twarzą w twarz" ze snajperem nie bój się co jakiś czas kucnąć gdyż (jeśli myśli o szybkim załatwieniu Ciebie to będzie walił w głowę a tu nagle pudło )

g) Po to na planszy są przewrócone stoły, pudła, latarnie, załomy w murach, małe nisze itp. żeby SIĘ ZA NIMI/W NICH CHOWAĆ! Taka latarnia czy słup to jak dodatkowy pancerz! Chodzisz na boki i strzelasz gdy BĘDZIESZ MIAŁ TYPA NA CELOWNIKU. NIE WAL PO SŁUPIE/LATARNI!!! Szkoda czasu na przeładowanie!

3) STRZELANIE

a) Z bliska możesz walić ile wlezie!

b) Z daleka (ale z bliska też!) najlepiej seriami ale nie standardowymi (np. tryb 3-strzałowy itp.) tylko sam je wyczuj. Zmniejszy to niedogodność zniżania celownika z powodu odrzutu (AK47 i M4A1 w szczególności) i zwiększy precyzję oraz zmniejszy amunicjożerność karabinków! Poza tym nie ma nic przyjemniejszego niż 15 naboi w magazynku gdy przeciwnik już wszystko wywalił i przeładowuje!

4) GRANATY

a) Ćwicz "na sucho". Zobacz jak granat się zachowuje w locie, jak się odbija rzucony pod różnymi kątami w ścianę, sufit i inne.

b) Gdy przeciwnik znajduje się na moście/gzymsie itp. nie zawsze rzucaj granat aby tam został, bo wystarczy że zeskoczy i lipa... Często rzucenie granatu w KIERUNKU przeciwnika wywoła w nim reakcję obronną. Gdy więc odbije się od ściany to poleci za nim gdy tamten już zeskoczył i frag dla Ciebie [np. na Rapidzie w bazie terrorystów]

c) Zabaw się z przeciwnikiem w "zaganie owiec do zagrody" tzn. rzuć granat za/w przeciwnika/ów i ogniem ciągłym ZMUŚ do wejścia na granat lub utrzymuj w jego polu rażenia. Pamiętaj, że wtedy ma dwa zagrożenia - Ciebie i granat

d) Wnerwiają Cię snajperzy? Od czego jest granat dymny! Rzuć go w połowie drogi między Tobą a snajperem i poczekaj aż nadymi. (sprawdza się np. na Rapidzie na wąskim moście między bazami. Przeciwnik najczęściej zmieni na karabin i będzie walił bez sensu w dym licząc, że tam Jesteś a Ty czekasz aż będzie przeładowywał i wchodzisz (lub nie - element dezorientacji - i zachodzisz z innej strony)

e) Granat oslepiający - nie daj się oślepić przez własny! Pamiętaj, że ma on pole nieskończone (z tym, że im dalej tym krócej działa ślepota) A jak się przed nim bronić gdy nie ma się za czym schować? Możesz odwrócić się zanim wybuchnie i "morda w ścianę" - działa krócej.

f) Odłamkowy - używaj w ciasnych pomieszczeniach. Pamiętaj, że dopóki odłamek jest w ruchu to zadaje obrażenia! Nie wchodź na odłamek jeżeli jeszcze się rusza/leci!


To na razie tyle...

Pewnie do wielu z tych rzeczy doszliście już dawno sami ale może znajdziecie tu też "coś nowego"...

Jeżeli ktoś może coś dodać to bardzo proszę, bo człowiek uczy się całe życie!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
BaRnEj
PostWysłany: Pią 22:23, 23 Lis 2007 Temat postu:


Cipcia klanowa :*

Dołączył: 06 Kwi 2007
Posty: 644
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: KaToWiCe

hah,fajny poradnik:D czytałem na forum DoA w ktorym byles xD:P pzdr

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wolverines
PostWysłany: Pią 22:28, 23 Lis 2007 Temat postu:


Bot

Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Krakow

Dzieki
Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macoz
PostWysłany: Pią 23:09, 23 Lis 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

"f) W pojedynku "twarzą w twarz" ze snajperem nie bój się co jakiś czas kucnąć gdyż (jeśli myśli o szybkim załatwieniu Ciebie to będzie walił w głowę a tu nagle pudło )"

tu nie chodzi o to ze ktos trafi czy nie trafi, ale jak sie kuca to zajebiscie ciezko trafic headshot, zwykle leci Leg ewentualnie Body.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Neo
PostWysłany: Pią 23:51, 23 Lis 2007 Temat postu:


Total killer

Dołączył: 28 Mar 2007
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Kraków

Amunicjożerność... podoba mi się... ^^^

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macoz
PostWysłany: Pią 23:58, 23 Lis 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 05 Maj 2007
Posty: 757
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/3

koniec tego dobrego, pomniejszam...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
MaDafaKa
PostWysłany: Sob 0:20, 24 Lis 2007 Temat postu:


Cipcia klanowa :*

Dołączył: 23 Mar 2007
Posty: 1053
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białogard

hmmm macoz do tego co napisales...mozna przy tym lekko odskoczyc na bok zeby przy ewentualnym strzale z msg( rozpatruje przypadek nobka walącego tylko body)nie dostac banki bo gdy sie schylisz masz leb na wysokosci body.To samo tyczy sie knife;/ nie radze sie schylac przy scyzorykach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adodin
PostWysłany: Sob 9:08, 24 Lis 2007 Temat postu:


Administrator
Administrator

Dołączył: 21 Mar 2007
Posty: 2204
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Białystok

skacz to masz leg na wysokoście Heada Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wolverines
PostWysłany: Sob 16:06, 24 Lis 2007 Temat postu:


Bot

Dołączył: 17 Lis 2007
Posty: 18
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/3
Skąd: Krakow

Hehe a co zle czasem jest wtedy head ale szczegol...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiekTen temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi Strona 1 z 1

Forum -|DDF|- Strona Główna->Pomoc Techniczna->Jak grać aby P&reg;zeżyć
Skocz do:  



Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
 
 


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
DAJ Glass (1.0.5) template by Dustin Baccetti
EQ graphic based off of a design from www.freeclipart.nu
Powered by phpBB Š 2001, 2002 phpBB Group